Zasigurno (kao i svaki dobar trgovac poklonima) shvaćate koliko je važno biti u prednosti u nadolazećim sezonama i prilikama. Planiranje takvih posebnih dana kao što je Majčin dan ukorijenjeno je u rutinu svakog prodavača darova. U siječnju vjerojatno bjesomučno spremate sve što je ružičasto, crveno i u obliku srca spremno za nadolazeće Valentinovo u veljači. Do sredine veljače usredotočite se na najnovije proizvode u trendu. Kako Uskrs prolazi - vi neprimjetno mijenjate svoj inventar na živopisne proizvode ljetne tematike. Odjednom dolazi spoznaja – Dan očeva je za dva dana, a vi ste zaboravili....
Dakle... kako bismo vam pomogli da ostanete u toku s trendovima i poslužili kao praktičan kalendar, pripremili smo ovu inspirativnu stranicu. Ova stranica nije samo da vas informira o nadolazećim glavnim događajima, već i da vas upozna s idejom korištenja svih tih međunarodnih dana za promotivne prilike.
Jeste li ikada razmišljali o tome da svoje prodajne promocije uskladite s Međunarodnim danom čokolade 7. srpnja ili Međunarodnim danom Bude 8. travnja?
Prisjetite se značajnog porasta potražnje tijekom procvata Barbie 2023. – tijekom tog razdoblja odlučivanje za sve što je ukrašeno ružičastom pokazalo se najpametnijim izborom koji je trgovac mogao napraviti.
Provjerite naše odabire u nastavku kako biste pronašli i isplanirali savršeni program darova za svoje klijente... i pomogli svom poslovanju da napreduje.
Sretno biranju, i neka svaka prigoda bude posebna!